Update

Het is alweer twee maanden geleden dat ik een update heb geschreven dus het is wel weer even tijd voor een nieuwe.

Allereerst de jaarwisseling. Was niet bepaald spannend. We zijn wel opgebleven met zijn allen maar was niet spectaculair ofzo. Zodra het 12 uur was zeiden we Happy New Year tegen iedereen en daarna zijn we op bed gegaan. Dat is dus eens wat anders dan vuurwerk zoals we het in Nederland kennen. De week erna hadden we weer gewoon school. De tweede week van Januari hebben we op het hondje van Penny's ouders gepast. Hij is bij ons geweest voor iets meer dan een week. Op dinsdag 26 Januari hadden we op school een District Festival. Dit is een festival voor de mensen die in Choir zijn. Er kwamen kinderen van de "Middle school" naar onze school en wij moesten met hun zingen zodat ze zouden zien hoe leuk het is om in Choir te zijn zodat ze het zouden kiezen wanneer ze naar onze school komen als Freshmen. Het was best leuk om te doen want we zongen met zijn allen het zelfde liedje en we waren wel met zo'n 300 mensen dus dat klinkt best leuk.

Op 3 februari waren we eerder uit school omdat er een sneeuwstorm op komst was. In een dag kregen we toen rond de 25 cm sneeuw. Donderdags hoefden we ook pas om 10 uur op school te zijn omdat de wegen sochtens nog niet al te best waren. We zijn toen uit eten geweest voor ontbijt met vrienden. De halve school was op dat idee gekomen om dat te doen dus het was behoorlijk druk. Een week later op 10 Februari hadden we het Treble festival. Dit was een field trip voor ons want we gingen met ons koor naar Bloomington High school waar we moesten zingen voor een jury die ons daarna tips gaf. Na het festival zijn we met het hele koor wezen lunchen in de Eden Prairie Mall. Toen we op school terugkwamen moesten we nog voor een half uurtje naar de les en daarna hadden we een Pepfest in de gymzaal. Dit was wel weer grappig om te zien omdat de Schoolspirit echt naar voren komt.

Woensdag 17 Februari toen we uit school kwamen en naar huis reden met de auto hadden we een klein ongelukje. We stonden te wachten voor het stoplicht en op een een of andere manier dacht degene die achter ons aankwam dat het niet nodig was om te stoppen dus die botste boven op ons. Gelukkig hebben we niks ernstigs opgelopen. Alleen een behoorlijk pijnlijke en stijve nek maar dat gaat wel weer over. De auto was er iets minder aan toe want die moet een nieuwe kofferbak deur. Het was opzich wel grappig want toen het net gebeurd was wou de deur niet meer sluiten. Toen de vader van de jongen die ons aanreed kwam probeerde hij het te fixen maar toen wou de deur niet meer open dus het ging van het ene extreme naar het andere. Toen de politie er was zei hij dat we gwn verzekerings dingen moesten uitwisselen en toen mochten we naar huis. Donderdag deed mijn nek nogsteeds best wel pijn dus ik ben toen naar de schoolnurse geweest maar die mensen hebben er totaal geen verstand van want die hadden het te druk met youtube filmpjes te kijken dus daar had ik weinig aan. Vrijdag ben ik thuisgebleven omdat ik ziek was. En dan komen we bij vandaag, het gaat vandaag wel weer beter met mij gelukkig. Nek is nogsteeds beetje stijf maar doet niet meer echt pijn. Ook ben ik niet echt ziek meer. Alleen nog verkouden maar daar is wel mee te leven.

Morgen ga ik met Megan naar de Chanhassen High School met het robotics team. En dan nogmaar 2 weekjes voor ik vertrek naar Hawaii! Ik heb er ontzettend veel zin in. Zodra ik terugkom van Hawaii moet ik een kleine 2 weekjes naar school en dan op 25 Maart ga ik met Chihiro en Penny naar Los Angeles en San Fransisco en Disneyland. We komen terug op 4 april en ik zal waarschijnlijk zodra we terug zijn van onze vakantie een nieuwe update plaatsen. Als ik tijd heb doe ik het tussen mijn vakanties in maar ik weet niet hoe druk ik het dan ga hebben met het inhalen van alles wat ik gemist heb op school dus dat zien we wel.

Dit was het wel voor nu. Als er vragen zijn stel ze dan gerust of zet een reactie hieronder. Altijd leuk om te lezen.

Tongue Out
Groetjes aan iedereen thuis!

Xxx

Reacties

Reacties

opa en oma bruinsma

je hebt het maar druk daar, gelukkig geniet je er wel van. bedankt voor de mooie kaart. heleboel kusjes opa enoma. xxxxxxxxxxxxxx

Wietske Bruinsma

Hey Wietske, wat een vervelend ongeluk. Ik hoop dat je nek snel weer over gaat. Maar wat een geweldige vooruitzichten. Hawaï lijkt mij helemaal fantastisch!! En dan ook nog naar LA en Disneyland. Wat zijn er trouwens veel feesten bij jullie. Dat is wel anders dan hier. Maar oud en nieuw is dus wel wat saaier zo te lezen. Vast ook geen oliebollen ;-)
Ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe naar Hawaï. Veel liefs van ons.

mona

wanneer komt du terug mien wicht?

Annemie

Fijn weer eens een update te lezen .... oudjaar gemist? zal nog een filmpje uploaden van het vuurwerk..... kun je nog "nagenieten"! druk in de weer met het koor, krijgen we daar ook een video van te zien? ben wel benieuwd. stijve nek? wees aub voorzichtig hiermee http://www.behandeling-whiplash.nl/whiplash-klachten/ en dan.... Hawaï in het vooruitzicht en LA SF en Disneyland.... lijkt me fantastisch allemaal - een leuke update zodat wij ook een beetje mee kunnen genieten zou wel leuk zijn - ik kijk er al naar uit. Knuf vanuit je thuisland.

Hannie

Zoals je merkt Wietske heb ik nog veel te lezen ik wil ook niets missen. Ik vindt het veel te leuk om jou verhalen te lezen, en wat je allemaal mee maakt.
Tjonge naar Hawaii Mijn vriendin is daar ook geweest die vindt het echt geweldig. Veel plezier. Ik ga snel je volgende verhaal lezen. Liefs Hannie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active