Countdown

Happy New Year!

Vandaag is het alweer oudjaarsdag dus ik wilde nog snel even een update doen in 2015.

Laat ik beginnen met 5 december. Sinterklaas! Hier in Amerika vieren ze dat niet maar ik heb het toch met mijn gastgezin geviert met cadeautjes en natuurlijk pepernoten en marsepein.

Over de dagen tussen sinterklaas en kerst kan ik niet zoveel vertellen want zoveel is er niet gebeurd. Wel heb ik mijn vakken voor volgend semester verandert want wou geen wiskunde meer hebben volgend semester. In plaats van wiskunde heb ik nu volgend semester theater. Verder heb ik me aangemeld voor de Ayusa trip naar Hawaii op 6 t/m 13 maart!

Dan komen we bij kerst! Eindelijk een witte kerst!!

Ik heb een super leuke kerst gehad en veel cadeautjes gekregen. Het was super leuk om alle familie weer te zien en zoveel sneeuw gaf wel een extra kerst gevoel.

Gisteravond heb ik nog oliebollen geprobeerd te maken. Heb de helft laten verbranden helaas maar voor een eerste keer zijn ze nog niet eens zo slecht.

Ik wens iedereen een super uiteinde van 2015 en een gelukkig nieuwjaar!

Xxx

Reacties

Reacties

beppe Brouwer

Vanaf Kerst niks van mij laten horen,sorry toch beppe.
Vandaag is het mistig en winter dus op de meeste plaatsen glad en dan kom ik er niet uit.Ook vorige week is het 3 dagen glad geweest en dat was in Friesland Groningen en Drente, heel heftig.Heel veel mensen gingen niet naar hun werk ook jouw vader en Frieda zijn een paar dagen thuis geweest.Lammert en jouw moeder zijn wel naar het werk geweest.Verschillende mensen waren op de straat aan het schaatsen.Er lag hier niet zoveel sneeuw dan op die foto die ik van jou zag.Het woont hier nog steeds heerlijk rustig en overal lekker dichtbij.Ik kom 's morgens maar moeilijk het bed uit.'s avonds ben ik ook altijd de laatste hier in het appartement.Ik ga 2 x in de week naar tante Aly en dan draai ik daar haar was we gaan wij wat tv kijken.2 jan.was zij jarig en is zij 82 jaar geworden en zijn wij even uit eten geweest.Wat worden wij oud he .Nu Wietske dit is het dan een dikke knuffel van je beppe xxx

Hannie Bruinsma

Hoi Wietske Sorry dat ik zo laat ben mijn mailbox stroomde over en had het wel even druk. Leuk dat je kerst hebt gevierd met je gastgezin.Hier wil het niet echt winter worden. Heel fijn om je verhaal zo te lezen. DAN KUNNEN WE MET JE MEE LEVEN. IN GEDACHTEN ZIE IK HET DAN ALLEMAAL VOOR ME.Wiskunde is ook een vervelend vak. Dan kun je er maar wat beter iets anders voor in de plaats doen. Wietske ik zie er naar uit om je volgende blog te lezen.Doe de Groeten maar aan je gastgezin.Veel Liefs xxxxHannie Bruinsma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active