Renaissance festival en more..

Hey!

Ik zal beginnen met waar ik mee geeindigd was. Mijn eerste Football game! Het is super leuk! De schoolspirit komt duidelijk naar voren bij zo'n wedstrijd. Inmiddels ben ik al 2 keer naar een football game geweest (ons team heeft beide keren gewonnen). Iedereen springt en schreeuwt om het team aan te moedigen. Geweldig!

En toen kwam het Renaissance festival. Ook dat was super! Ik heb op een olifant gereden! (ja ze hebben hier ook olifanten

Wink
) Ook hebben we veel shows gezien. Ik werd het podium opgesleept tijdens de een na laatse show. Dat was een "magical" show. Ze gingen mijn hand eraf hakken. Maar don't worry mijn hand zit er nog gewoon aan.
Tongue Out
Ook heb ik toen een Henna tattoo laten zetten. Al met al was het Renaissance festival zeker zeer geslaagd!

Vorig weekend waren Penny's ouders er een weekend niet dus hebben wij in hun huis geslapen om op het hondje te passen. Penny's ouders wonen op 5 minuten rijden van de grens van Minnesota-Wisconsin, dus we zijn ook 2 keer naar Wisconsin geweest. Wisconsin is echt ontzettend mooi. We zijn naar een wild-life park geweest. Prachtige natuur daar. En s 'avonds gingen we pizza eten. Je zou denken dat de pizza's hier groot zijn, (het is namelijk Amerika alles is hier groot.) maar dat was dus niet zo. Een 7 "inch pizza is echt mini. Maar hij was wel heel lekker.

Op school gaat het opzich prima. Heb alleen moeite met wiskunde. Ik sta op elk vak nu een A behalve op wiskunde. Maar dat komt ook wel weer goed.

Gister was Chihiro (mijn nieuwe zusje) jarig. We hadden na schooltijd een surprise party georganiseerd met de buren en wat vriendinnen van school. Na de surprise party zijn we naar de bioscoop geweest. We hebben de horrormovie The Visit gezien.

Aankomend weekend hebben we op zaterdag als het goed is onze eerste echte rustdag sinds ik hier ben gekomen. Zondag hebben we wel weer druk schema want zondagmorgen gaan we eerst met paar vriendinnen shoppen voor homecomingdresses. (volgende week zaterdag is de homecoming dance) en smiddags gaan we apple picking doen met alle andere exchange students uit Minnesota. Daarna gaan we met zijn allen naar de World's biggest Candy store. En daarna heb ik mijn eerste PowderPuff Football practice van 5 tot 7 savonds. Volgende week dinsdag mijn 2de practice en dan woensdag de game. Daarna is dat ook weer over helaas. Ik ben van plan om volgende semster Track & Field te doen maar weet het nog niet zeker.

Het volgende verhaal zal ik waarschijnlijk ergens na Homecoming gaan schrijven.

Tot dan!
Liefs, Wietske

Reacties

Reacties

Tante Trijn

Lieve Wietske.
Het klinkt geweldig wat je daar allemaal beleefd. Druk maar erg leuk! Geniet er maar goed van. We lezen met veel plezier je verhalen! Dikke tut X.

Opa en oma

We zijn blij met je mooie verhalen, het lijkt ons wel druk allemaal. Maar wij zijn al oud. Geniet maar lekker. Heleboel kusjes opa en oma. Xxxxxxx

beppe brouwer

Ik ben nu verhuisd naar Heerenveen,het zijn vanaf 11 sept. heftige dagen geweest,maar kom nu een beetje in de rust er moeten nu nog wat dingen aan de wand opgehangen worden en daar komt jouw heit maandag no weer voor.Lammert is hier een p[aar keer geweest te eten Ook maandag komt hij weer .Ik heb in Mildam heel veel dingen moeten opruimen,en nu in Heerenveen ben ik weer begonnen,want ik heb veel te veel prulletjes.Een dikke tut beppe XXX

Wiebe & Brechtje

Met interesse volgen we je verhalen die je daar beleeft.
We vinden je erg dapper ver van huis je studie op te pakken.
Ook de ontmoetingen met andere culturen is uitdagend natuurlijk. Met ons gaat het ook goed. We hebben gisteren de verjaardagen van Jacob en Nynke en Fenna alle 3 jarig in september, leuk om elkaar weer te zien als familie. Geniet van je tijd daar voor je het weet is het om.
Veel suc6 met je studie en ontmoetingen met anderen daar.

Hannie Bruinsma.

Wietske ongelooflijk wat beleef jij veel.Wat vindt ik dat super fijn om het allemaal te lezen. Het is fijn dat je ontmoetingen hebt en ook andere culturen beleefd.Geniet van je tijd, en wij lezen fijn mee. Wietske dikke tuut xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active