De eerste maand in Amerika!

Hello everbody!

Over 8 dagen ben ik alweer een maand in Amerika! De tijd vliegt! Ik weet dat ik een hele tijd niet heb geschreven en niks van me heb laten horen maar dat komt omdat ik het gewoon erg druk heb. Ik ben inmiddels ook alweer 2 weken naar school geweest en ik kan met trots zeggen dat ik de eerste schooldag levend ben doorgekomen. Engels gaat me supergoed af al zeg ik het zelf.

Op dinsdag 25 augustus zijn we naar school geweest. Hier heb ik mijn vakken gekozen voor dit jaar. Dat zijn geworden:

Eerste semester:

1. Biology

2. United States Government

3. PreCalc (wiskunde)

4. Human Body Systems

5. English 12

6. Spanish 1

7. Ceramics (beetje spelen met klei enzo)

Tweede semester:

1. PreCalc

2. Spanish 1

3. Psychology

4. Human Body Systems

5. English 12

6. Biology

7. Design and Digital Art 1

Inmiddels ben ik ook al 3 keer naar de Mall of America geweest. Supergroot winkelcentrum! Middenin het winkelcentrum is een soort mini pretpark met achtbanen en andere atracties zoals de vrije val en een boomstamattractie.

Ik ben 2 keer naar de bios geweest hier. Eerste keer naar Hitman: agent 47 en woensdag naar Antman. We zouden woensdag eigenlijk naar Valley Fair (pretpark) maar natuurlijk hebben wij de pech om daar aan te komen en er achter te komen dat het alleen in het weekend geopend is. Dus toen gingen we naar de bios. Wat ook super leuk is.

Ik heb ook al een paar keer eten gekookt hier. Boerenkool, Macaroni en Lasagne. Ze vonden het allemaal heerlijk gelukkig. Ook heb ik een poging gedaan om boterkoek en Fryske Dumkes te maken. Laten we het erop houden dat het er niet uitzag als zijnde boterkoek en Fryske Dumkes maar de smaak was best OK.

De buren zijn super aardig en we hebben al een keer met zijn allen gevolleybalt wat hilarisch was natuurlijk want er was niemand die er iets van bakte. Verder zijn we naar een Wolfcentre geweest waar je kon knuffelen met wolven. Dat was natuurlijk wel het hoogtepunt voor mij als dierenliefhebber. We hebben ook een BBQ gehad bij de zus van Penny wat super gezellig was. Super lieve familie!

Ik zal me nu gaan klaarmaken want jaja vanavond is het dan zo ver. Mijn echte eerste American Football game! Ze doen de game als eer voor 9/11. We gaan ons gezicht rood,blauw en wit schilderen als zijnde amerikanen. :D Zondag gaan we naar het Renaissance festival met de familie.

Sorry dat ik niet zo vaak schrijf als beloofd maar ik zal zo snel mogelijk weer updaten.

Wietske

Reacties

Reacties

Anouk

Bereid je maar alvast voor op t Renaissance festival... Je elfkostuum zou ik aantrekken....

Hannie Bruinsma.

Lieve Wietske Super om weer wat van je te lezen. En je moet alleen schrijven wanneer het jou uitkomt. Ik kan mij heel goed voorstellen, dat de weken voor voorbij vliegen. Goed van je dat het Engels je goed af gaat. Het is de manier om Engels goed onder de knie te krijgen.Heel veel succes en geniet er ook veel van.

LC

(?°?°)?? ??? FLIP THAT TABLE.
??? ? ?(°?°?) FLIP THIS TABLE.
??? ? ?(°0°)? ? ??? FLIP ALL THE TABLES
?_? Wietske...
?_? Put.
?__? The tables.
?___? Back.
(?°-°)????
(?°?°)?? ??? NEVER >:U

Opa en oma

We hoorden van je moeder dat je een beetje ziek bent goed uitzieken hoor heel veel beterschap.Xxxxx opa en oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active