Minnesota it is!

Hii iedereen!

De maanden dat ik geen antwoord kon geven op de vragen van familie en vrienden van waar ga je naartoe zijn voorbij want ik kreeg dan toch eindelijk vanochtend het verlossende telefoontje van Travel Active. Na een paar maand op een gastgezin te hebben gewacht kreeg ik namelijk eindelijk het goede bericht dat ik geplaatst ben. Dus hier komt ie dan eindelijk: Ik kom in Chaska!Chaska ligt op ongeveer 30 minuten rijden van Minneapolis. Ik kom bij een alleenstaande vrouw en een meisje uit Japan die ook een jaar highschool gaat doen. Mijn vertrekdatum is 19 augustus. Ik ga dan eerst een paar dagen toerist spelen in New York en vlieg op zaterdag 22 augustus door naar Minnesota.

Ik heb mijn eerste brief al gestuurd naar mijn hostmom dus ik hoop de komende 2 weken nog het een en ander te horen van Stephanie (hostmom) en Chihiro (meisje uit japan die mijn zus word :P )

De aankomende 2 weken ga ik de laatste dingen nog regelen qua verzekeringen enzo. Verder ga ik mijn koffer net zo vaak in en uitpakken tot een manier heb gevonden om alles in een koffer te krijgen.

Op 27 Juli heb ik mijn afscheidsfeestje gehad voor mijn vrienden. Het was super gezellig en ze hebben allemaal in een boekje geschreven die ik in Amerika dan mag lezen.

Laughing
Vrijdag 31 Juli heb ik mijn laatste werkdag nog gehad en nu is het eigenlijk gewoon aftellen tot vertrek.

Mijn eerst volgende blog zal ik waarschijnlijk pas schrijven als ik vertrokken ben naar de States of vlak daarvoor. Dus dat zal over 2 á 3 weken zijn.

Talk to you soon!

Wietske

~ Goodbyes are not forever, goodbyes are not the end, it simply means "I miss you" until we meet again~

Reacties

Reacties

Annemie

Finally....... het wachten op bericht heeft je geduld wel op de proef gesteld. Elke dag vol spanning naast de telefoon zitten is ook niet leuk. Fijn dat je ons via je blog op de hoogte wilt houden van je avontuur. In gedachten reizen wij met je mee... Geniet nog even van de Hollandse kost, want al dat fastfood in de States lijkt me ook niet alles..... grapje. We zullen er nu achter gaan komen of het echt zo erg is, als we hier denken. Of gewoon een beeld wat geschept wordt, zoals ze in het buitenland vaak denken dat wij allemaal op klompen lopen.... Ik wens je in ieder geval een veilige reis en een fantastische tijd op de highschool en kijk uit naar je updates. knuffel.

Wietske (je tante????)

Wauw dat klinkt helemaal fantastisch! Het aftellen is begonnen ????. Spannend hoor. Heel veel plezier met de voorbereidingen alvast. Xx

Ytje bruinsma

We hopen dat je veel plezier hebt in Amerika en dat je weer helemaal happy thuis komt. Xxxxx opa en oma.

Eline

Je hebt een leuke blog!! Echt super blij dat je nu ook een plekje hebt. Succes met afscheid nemen en veel plezier in New York.

Dit wordt ons jaar!
Xx Eline

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active