Officieel geaccepteerd!

Hey everyone!

Het is alweer bijna een maandje geleden dat ik mijn eerste verhaal hier plaatste. Sindsdien is er alweer heel wat gebeurd dus ik dacht dat het wel weer tijd was om mijn volgende verhaal te maken.

Laat ik beginnen bij waar mijn vorige verhaal eindigde. Dat is dus 31 Maart. 31 Maart moest ik voor mijn eerste Hepetitis A&B prik. Dit ging allemaal heel snel en ik ben uiteindlijk maar zo'n 5 minuutjes binnen geweest bij de GGD. 28 April moet ik mijn 2de prik en dan moet ik de laatste nog halen in Amerika. Maandag 13 April is bij mij de tbc test gezet waar ik donderdags voor moest terugkomen om te kijken of er een reactie was geweest. Bij mij was gelukkig geen reactie en ik ben dus niet besmet.

Laughing

1 April kreeg ik van Travel Active een mailtje met daarin een paar belangrijke voorbereidingen. Zo moest ik mijn maat doorgeven omdat we een echt I Love Highschool Tshirt krijgen bij de voorbereidings bijeenkomst op zaterdag 6 Juni. Ook moesten we even checken of ze de goede contact gegevens hadden van ons, zodat ze ons kunnen bereiken als er een gastgezin is gevonden of om nog dingen door te geven qua reis etc. Op 10 April kreeg ik een mailtje van Travel Acitve dat mijn pakket door de eerste check heen was. Ze hadden nog een paar vraagjes en toen ik die had beantwoord kreeg ik op 13 April een mailtje dat mijn pakket naar Ayusa was gestuurd. Zij kijken dan je pakket ook nog helemaal na en als zij hem goedkeuren ben je officieel geaccepteerd voor het highschool programma en gaan ze opzoek naar een gastgezin voor je. Op 16 April kreeg ik dit mailtje met het bericht dat ik geaccepteerd ben voor het highschool programma. Weer een stapje dichterbij!

Inmiddels sta ik een week op de site. Er staan nog zo'n 400 (!!!) andere studenten op die nog een gastgezin zoeken. Maar er gaan steeds mensen af die een gastgezin hebben gevonden dus ik hoop dat ik er ook wel een krijg. Helaas is het gewoon afwachten en kan je verder weinig doen. Het is in ieder geval wel heel gezellig in de groepsapp met andere studenten die volgend jaar ook naar Amerika gaan. Een gedeelte heeft al een gastgezin en die gastgezinnen zien er allemaal super leuk uit dus ik ben benieuwd waar ik beland.

Ik laat jullie natuurlijk meteen weten als ik weer nieuwtjes heb of wanneer ik een gastgezin heb!

Love,

Wietske

Reacties

Reacties

Wietske

Wauw spannend hoor. Wij leven met je mee :-)

Lolstoel Chinees

Zoals in je vorige blog al stond speelt je droomdebuut zich niet alleen in je slaap af! Straks helemaal in de wolken in het vliegtuig... Ik hoop voor je dat je straks in Amerika natuurlijk super slim wordt, net als ik. Ik wil ook superslim worden =p. Maar wat natuurlijk ook niet onbelangrijk is, is lol hebben (lukt strak niet meer met je LolstoelChinees) en vrienden maken, want de Bob zijn in je eentje is ook niks!

Gegloet >÷

Lolstoel Chinees

Sorry smiley is briek. Ik faal alweer {>·

Hannie

Geweldig Wietske jou droom gaat helemaal in vervulling. En met het gastgezin gaat ook goed komen. Ik heb ook een goeie kennis die gaat toevallig ook hightschool doen. Die heeft al een gastgezin. Lekker spannend joh. Je wel aan veel voorwaarden voldoen voor dat je geaccepteerd bent. Ik zie er naar uit om je volgende blog te lezen.Liefs xxxxxHannie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active